
Pályázati felhívás – Adventi vásár
PÁLYÁZATI FELHÍVÁS
a 2025. évi Debreceni Adventi Vásáron való részvételre
A Főnix Rendezvényszervező Közhasznú Nonprofit Kft., mint kiíró szervezet (a továbbiakban: Főnix) nyílt pályázatot hirdet a tervezetten 2025. november 22. – 2025. december 23. napjai között tartandó 2025. évi Debreceni Adventi vásáron való részvételre kézművesek, népművészek, iparművészek, dizájnerek, innovatív kézműves alkotók és vendéglátóipari tevékenységet végzők részére.
A pályázat célja: megjelenési lehetőséget kínálni olyan alkotók és vendéglátók számára, aki saját készítésű minőségi, kreatív termékeikkel, ételeikkel és italaikkal hozzájárulnak a Debreceni Adventi Vásár idei sikeréhez
Kiíró szervezet: Főnix Rendezvényszervező Közhasznú Nonprofit Kft.
4026 Debrecen, Hunyadi utca 1-3.
Adószám: 21829510-2-09
Cégjegyzékszám: 09-09-016813
Céget nyilvántartó bíróság: Debreceni Törvényszék Cégbírósága
A Vásár helyszíne: Debrecen belvárosa – Kossuth tér, Piac utca, Csapó utca, Dósa nádor tér, Rózsa utca által határolt közterület.
A jelentkezés alapfeltétele, hogy a pályázó kizárólag olyan termékkel pályázhat, amelyek népművészeti, iparművészeti, dizájner, innovatív kézműves manufaktúrákból származnak, előállításukra kizárólag Magyarországon kerül sor, továbbá amelyek az adventi és karácsonyi ünnepkörhöz kötődő, vagy attól eltérő, de ahhoz méltó minőségű árunak minősülnek.
Pályázatot benyújthatnak természetes személyek, jogi személy gazdasági társaságok és szervezetek, egyéni cégek és egyéni vállalkozók. Csak olyanok jelentkezését várjuk, akik rendelkeznek vásári tapasztalattal, valamint az árukészletük elegendő ahhoz, hogy a standjukat a vásár teljes időtartama alatt megfelelő mennyiségű és minőségű áruval lássák el. Továbbá kereskedő partnereink bankkártya elfogadó terminállal kell, hogy rendelkezzenek! Sikeres pályázat esetén 100.000.- Ft. kaució megfizetése a bérleti díjjal együttesen kötelező.
Jelentkezni kizárólag elektronikus úton július 30. 24:00 óráig az adventivasar@fonixinfo.hu email címre megküldött, hiánytalanul összeállított pályázati anyaggal lehetséges, amely az alábbi kötelező elemekből áll:
- teljeskörűen kitöltött, cégszerűen aláírt, lebélyegzett adatközlő lapot (MELY IDE KATTINTVA ÉRHETŐ EL);
- más, hasonló rendezvényen készült referenciát;
- fényképet az értékesített termékekről és a vásári megjelenéséről;
- maximum 500 karakter hosszúságú részletező leírását az árusítandó termékeknek és a vállalkozásnak;
- a vásáron a saját installáció használata esetén fotókat a saját standról.
BÉRLETI DÍJAK:
Kézműves és kereskedelmi tevékenység esetén igényelhető faházak méretei és bérleti díjai:
(a bérleti díjak nettó összegben értendőek)
- 4 m x 2 m-es faház: 400.000.-Ft + 27 % Áfa;
- 2 m x 2 m-es faház: 200.000.-Ft + 27 % Áfa.
Vendéglátóipari szolgáltatás nyújtása esetén a rendezvény – a hatályos jogszabályok adta keretek között – alapvetően készpénzmentesnek minősül. A kiíró ugyanakkor maradéktalanul figyelembe veszi és betartja a készpénzhez való jogra, valamint a törvényes fizetőeszköz elfogadására vonatkozó jogszabályi rendelkezéseket. Ennek megfelelően, amennyiben a jogszabályi környezet lehetőséget ad a kizárólagos készpénzmentességre, a kiíró azt alkalmazza.
A bérleti díj a forgalom arányában fizetendő. A bérleti díj összege a 2025. november 22. – 2025. december 23. napjai között a bérlő által használt terminál(ok)on keletkezett bruttó forgalom 15 %-a + 27 % Áfa, amelynek minimum összegei a következők (nettó összegben):
- 4 m x 2 m-es faház esetén 600.000.-Ft + 27% Áfa;
- saját installáció esetén 1 m2 terület 75.000.-Ft + 27% Áfa;
- ültető rész esetén 1 m2 terület 37.500.-Ft + 27% Áfa (saját installáció esetén minimum 10 m2 ültető rész kialakítása kötelező).
Fontos!!!:
A Főnix felhívja a pályázók figyelmét arra is, hogy a jelen pályázati felhívással megküldött jelentkezési lapon rangsorolva jelöljék meg, hogy a 3. pontban meghatározott helyszínek közül leginkább melyiken kívánnak pavilont, illetve helyet bérelni. A Főnix felhívja a pályázók figyelmét arra, hogy a rangsoroláskor valamennyi helyszín feltüntetése kötelező.
A pályázatok elbírálásnak menete
A pályázati anyagok elbírálása, a Főnix által felkért szakmai zsűri feladata. Kérünk mindenkit, hogy igényes, naprakész pályázati anyagot állítson össze, jó minőségű fotókkal. A zsűri döntésével kapcsolatban fellebbezés benyújtására nincs lehetőség. A résztvevők kiválasztását a Főnix nem köteles indokolni. A beérkezett pályázatok elbírálásának határideje 2025. augusztus 30 24:00 óra, amelyről a pályázók értesítésére 2025. június 6.-ig a pályázók által megadott e-mail címre küldött elektronikus levél formájában kerül sor.
A pályázat beadásával a pályázó tudomásul veszi, hogy a nyertes pályázók részére a 3. pontban meghatározott helyszíneken a faházak és a terület kiosztása a Főnix hatásköre. A pályázók tudomásul veszik azt is, hogy a faházak és a terület végleges kiosztása helyszínrajzok alapján történik.
A Főnix tájékoztatja a pályázókat arról, hogy a rendezvény megtartásának elsődleges feltétele az érvényes közterület használati engedély, amely még nem áll a kiíró rendelkezésére.
Ennek megfelelően a pályázat benyújtásával valamennyi pályázó tudomásul veszi azt, hogy szerződéskötésre csak a területhasználati engedély birtokában, annak kézhezvételét követően, várhatóan 2025. októberében kerül sor.
Pályázatot kiíró, a részére megküldött pályázati anyagokat harmadik személy részére nem továbbítja (ide nem értendő pályázatot kiíró jogszabályból folyó kötelezettsége), valamint a pályázók adatait a jogszabályoknak, illetve adatvédelmi rendelkezéseknek megfelelően kezeli. A pályázatok elbírálását követően a nem nyertes pályázatokat és az azokban megadott személyes adatokat pályázatot kiíró azonnali hatállyal törli/megsemmisíti.
Pályázatot kiíró adatkezelési tájékoztatója megtalálható hivatalos weboldalán, a www.fonixinfo.hu oldalon.